Skip to toolbar

WordPress.org

New to Translating WordPress? Read through our Translator Handbook to get started. Hide

Analyze translation consistency across projects. The result is limited to 500 translations.

All originals have the same translations

Original Translation
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-18 13:25:53
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-18 13:25:53
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23
Welcome to the famous five-minute WordPress installation process! Just fill in the information below and you’ll be on your way to using the most extendable and powerful personal publishing platform in the world.
पांच मिनट वाली वर्डप्रेस स्थापना प्रक्रिया में आपका स्वागत है! बस नीचे दी गई जानकारी में भर दीजिये और आप दुनिया में सबसे बढ़ाई और शक्तिशाली निजी प्रकाशन मंच का उपयोग करने के लिए अपने रास्ते पर हो जाएगा।
Source | Added: 2015-09-15 20:25:23