WordPress.org

New to Translating WordPress? Read through our Translator Handbook to get started. Hide

Analyze translation consistency across projects. The result is limited to 500 translations.

All originals have the same translations

Original Translation
Newsup es un tema para WordPress rápido, limpio, de aspecto moderno, adaptable y para revistas de noticias. El tema está lleno de widgets, por lo que usuarios pueden gestionar el contenido mediante el uso de widgets fáciles de usar. Newsup es adecuado para noticias dinámicas, periódicos, revistas, editoriales, blogs, editores, revistas online y de juegos, portales de noticias, blogs personales, periódicos, sitios de publicación o de revisión y cualquier web creativa. Newsup es compatible con SEO, WPML, Gutenberg, traducción y RTL. Vista previa en vivo: https://demo.themeansar.com/newsup y documentación en https://docs.themeansar.com/docs/newsup/
Newsup is a fast, clean, modern-looking Best Responsive News Magazine WordPress theme. The theme is fully widgetized, so users can manage the content by using easy to use widgets. Newsup is suitable for dynamic news, newspapers, magazine, publishers, blogs, editors, online and gaming magazines, newsportals,personal blogs, newspaper, publishing or review siteand any creative website. Newsup is SEO friendly, WPML,Gutenberg, translation and RTL ready. Live preview : https://demo.themeansar.com/newsup and documentation at https://docs.themeansar.com/docs/newsup/
Source | Added: 2020-03-01 13:31:59