WordPress.org

New to Translating WordPress? Read through our Translator Handbook to get started. Hide

Analyze translation consistency across projects. The result is limited to 500 translations.

All originals have the same translations

Original Translation
Näyttää siltä, ettei sivustollasi ole vielä yhtään valikkoa. Haluatko rakentaa sellaisen? Paina painiketta aloittaaksesi.
It doesn’t look like your site has any menus yet. Want to build one? Click the button to start.
Näyttää siltä, ettei sivustollasi ole vielä yhtään valikkoa. Haluatko rakentaa sellaisen? Paina painiketta aloittaaksesi.
Source | Added: 2017-10-14 18:51:16
It doesn’t look like your site has any menus yet. Want to build one? Click the button to start.
Näyttää siltä, ettei sivustollasi ole vielä yhtään valikkoa. Haluatko rakentaa sellaisen? Paina painiketta aloittaaksesi.
Source | Added: 2017-10-14 18:51:16
It doesn’t look like your site has any menus yet. Want to build one? Click the button to start.
Näyttää siltä, ettei sivustollasi ole vielä yhtään valikkoa. Haluatko rakentaa sellaisen? Paina painiketta aloittaaksesi.
Source | Added: 2017-10-14 18:51:16
It doesn’t look like your site has any menus yet. Want to build one? Click the button to start.
Näyttää siltä, ettei sivustollasi ole vielä yhtään valikkoa. Haluatko rakentaa sellaisen? Paina painiketta aloittaaksesi.
Source | Added: 2017-10-14 18:51:16
It doesn’t look like your site has any menus yet. Want to build one? Click the button to start.
Näyttää siltä, ettei sivustollasi ole vielä yhtään valikkoa. Haluatko rakentaa sellaisen? Paina painiketta aloittaaksesi.
Source | Added: 2017-10-14 18:51:16
It doesn’t look like your site has any menus yet. Want to build one? Click the button to start.
Näyttää siltä, ettei sivustollasi ole vielä yhtään valikkoa. Haluatko rakentaa sellaisen? Paina painiketta aloittaaksesi.
Source | Added: 2017-10-14 18:51:16
It doesn’t look like your site has any menus yet. Want to build one? Click the button to start.
Näyttää siltä, ettei sivustollasi ole vielä yhtään valikkoa. Haluatko rakentaa sellaisen? Paina painiketta aloittaaksesi.
Source | Added: 2017-10-14 18:51:16
It doesn’t look like your site has any menus yet. Want to build one? Click the button to start.
Näyttää siltä, ettei sivustollasi ole vielä yhtään valikkoa. Haluatko rakentaa sellaisen? Paina painiketta aloittaaksesi.
Source | Added: 2017-10-14 18:51:16
It doesn’t look like your site has any menus yet. Want to build one? Click the button to start.
Näyttää siltä, ettei sivustollasi ole vielä yhtään valikkoa. Haluatko rakentaa sellaisen? Paina painiketta aloittaaksesi.
Source | Added: 2017-10-14 18:51:16
It doesn’t look like your site has any menus yet. Want to build one? Click the button to start.
Näyttää siltä, ettei sivustollasi ole vielä yhtään valikkoa. Haluatko rakentaa sellaisen? Paina painiketta aloittaaksesi.
Source | Added: 2017-10-14 18:51:16